Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58246
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Принципы ценообразования на инновационную продукцию
Other Titles Принципи ціноутворення на інноваційну продукцію
Principles of pricing for innovative products
Authors Bondarenko, Alla Fedorivna  
Keywords ценообразование
pricing
ціноутворення
инновационная продукция
innovative products
інноваційна продукція
принцип экономической выгодности цены
принцип економічної вигідності ціни
principle of the price economic profitability
Type Article
Date of Issue 2000
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58246
Publisher ВД «ІНЖЕК»
License
Citation Бондаренко, А.Ф. Принципы ценообразования на инновационную продукцию [Текст] / А.Ф. Бондаренко // Бизнес Информ. – 2000. – № 7-8. – С. 40-43.
Abstract Виокремлені найбільш значимі фактори ціноутворення на інноваційну продукцію компанії. Узагальнено дії підприємств у процесі визначення договірної ціни.
Выделены наиболее значимые факторы ценообразования на инновационную продукцию компании. Обобщенно действия предприятий в процессе определения договорной цены.
The most significant factors of pricing on company's innovative products were pointed. It was generalized the actions of companies in a process of determining the contract price.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
1659
Greece Greece
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
362
United Kingdom United Kingdom
829
United States United States
414
Unknown Country Unknown Country
15

Downloads

China China
1
Germany Germany
36
Ukraine Ukraine
262
United Kingdom United Kingdom
1

Files

File Size Format Downloads
bondarenko_2000.pdf 4,6 MB Adobe PDF 300

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.