Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58415
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Структура профессионально-педагогической культуры учителя
Other Titles The structure of vocational and educational culture teache
Authors Николаенко, С.А.
ORCID
Keywords структура культуры
содержание культуры
structure of culture
content of culture
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58415
Publisher Університетська книга
License
Citation Николаенко, С. А. Структура профессионально-педагогической культуры учителя [Текст] / С. А. Николаенко // Професійна культура фахівця : сутність, реалії, перспективи : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (22-23 листопада 2012 р.). – Суми : Университетська книга, 2012. – С. 73-74.
Abstract В работе выделены следующие компоненты профессионально-педагогической культуры учителя: интенциональный компонент,когнитивно-информационный компонент, операционально-технологический компонент. Определено основное содержание данных компонентов.
The paper identified the following components of vocational and educational culture teacher's intentional component, cognitive-information component, operational and technological components. Defined the basic content of these components.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Australia Australia
1
France France
2
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
3226
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
190
Ukraine Ukraine
20683
United Kingdom United Kingdom
10721
United States United States
41283
Unknown Country Unknown Country
6

Downloads

Belarus Belarus
1
France France
1
Germany Germany
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Ukraine Ukraine
41284
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
41284
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Nykolaenko_Struktura_professyonalno_pedahohycheskoi kulturu.pdf 188,07 kB Adobe PDF 82574

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.