Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58480
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення фундаментальної підготовки з інформатики студентів економічних вузів
Other Titles Improvement of basic training in computer science students of economic universities
Authors Головань, М.С.
Keywords педагогіка вищої школи
фундаментальна підготовка
зміст інформатики
high school education
fundamental education
science content
Type Article
Date of Issue 2002
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58480
Publisher Видавничий відділ НацМетАУ
License
Citation Головань М.С. Удосконалення фундаментальної підготовки з інформатики студентів економічних вузів / М.С. Головань // Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики : збірник наукових праць : в 3-х томах / НацМетАУ. – Кривий Ріг : Видавничий відділ НацМетАУ, 2002. – Т. 3: Теорія та методика навчання інформатики. – С. 67-71.
Abstract На основі аналізу інформатики як наукової дисципліни у статті визначається зміст інваріантної частини теоретичної інформатики, яка припускала б її включення до вузівського навчального курсу для студентів економічного напряму підготовки.
On the basis of the analysis of informatics as a scientific discipline, the content of the invariant part of theoretical informatics is determined in the article, which would require its inclusion in the university curriculum for students of the economic field of training.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
1483
France France
2
Germany Germany
25
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
213
United Kingdom United Kingdom
989
United States United States
248
Unknown Country Unknown Country
3

Downloads

Germany Germany
27
Ukraine Ukraine
251
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
5

Files

File Size Format Downloads
Holovan_Udoskonalennia_fundamentalnoi_pidhotovky.pdf 81,53 kB Adobe PDF 285

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.