Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58523
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Современная концепция развития системы научно-образовательных услуг
Other Titles Modern scientific concept of development-system of educational services
Authors Kryvenko, Larysa Volodymyrivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-7485-4346
Keywords система науково–освітніх послуг
інновації
конкурентоспроможність
знання
інформація
scientific-educational services
innovation
competitiveness
knowledge
information
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58523
Publisher Донецкий национальний университет
License
Citation Кривенко, Л. В. Современная концепция развития системы научно-образовательных услуг [Текст] / Л. В. Кривенко // Проблемы и перспективы развития сотрудничества между странами Юго-Восточной Европы в рамках Черноморского экономического сотрудничества и ГУАМ : сб. нау. тр. – Албена-Донецк : ДонНУ, РФ НИСИ. - С. 160 – 163.
Abstract Обоснована современная концепция развития системы научно-образовательных услуг, основанная на объединении рыночных и государственных рычагов управления данным процессом.
Substantiated the modern concept of development of scientific and educational services, based on the union of the state and market leverage process management.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
1
Greece Greece
815
Ireland Ireland
7598
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
84394
United Kingdom United Kingdom
42468
United States United States
692395
Unknown Country Unknown Country
84393

Downloads

Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
253049
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
692397
Unknown Country Unknown Country
13

Files

File Size Format Downloads
Kryvenko_Sovremennaia_kontseptsyia_razvytyia.pdf 2.6 MB Adobe PDF 945461

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.