Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58657
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування тактики виходу підприємства на зовнішній ринок |
Other Titles |
Формирование тактики вихода предприятия на внешние рынки Tactics of emerging companies in foreign markets |
Authors |
Шамота, Г.М.
Коваленко, Ю.О. |
Keywords |
тактика tactics тактика маркетингова стратегія marketing strategy маркетинговая стратегия |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58657 |
Publisher | Луцький національний технічний університет |
License | |
Citation | Шамота, Г.М. Формування тактики виходу підприємства на зовнішній ринок [Текст] / Г.М. Шамота, Ю.О. Коваленко // Економічний форум. - 2013. - № 1.- С. 247-253. |
Abstract |
На основі досліджень вітчизняних і зарубіжних науковців визначено чинники, які впливають на маркетингову стратегію підприємства. Підсумовуючи вищезазначене, автори пропонують тактику виходу підприємства на зовнішні ринки. Based on research of domestic and foreign scientists identified the factors that affect the marketing strategy of the enterprise. In sum, the authors propose tactics exit on foreign markets. На основе исследований отечественных и зарубежных ученых определены факторы, влияющие на маркетинговую стратегию предприятия. Подытоживая вышесказанное, авторы предлагают тактику выхода предприятия на внешние рынки. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

39635

986

5417

1

222

161984

115209

18
Downloads

1

115210

1

1

1

1

1

1

39635

1

1

20
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shamota_Formuvannia_taktyky_vykhodu.pdf | 1,11 MB | Adobe PDF | 154874 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.