Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58693
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Виховання в суспільстві ризику
Other Titles Upbringing in a society of risk
Authors Boiko, Olha Petrivna  
Keywords виховання
суспільство ризику
upbringing
society of risk
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58693
Publisher Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди
License
Citation Бойко, О.П. Виховання в суспільстві ризику [Текст] / О.П. Бойко // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди». - Додаток 1 до Вип. 27. - Том (34) : Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського простору». – К. : Гнозис, 2012. – С. 39-46.
Abstract В статті розглядається проблеми виховання в сучасному світі. Звернуто увагу на формування суспільства ризику, де і формується нова парадигма виховання. Показано вплив сучасного медіапростору на формування людини та її виховання.
This article is devoted to the problem of upbringing in today's world. Attention is paid to the society of risk formation, where he a new paradigm of upbringing is being formed. The influence of modern media space on the formation of man and his upbringing is shown.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
1
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
36532
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
157
United Kingdom United Kingdom
344
United States United States
31165
Unknown Country Unknown Country
12

Downloads

China China
1
Germany Germany
1
Ireland Ireland
4848
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
114
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
9

Files

File Size Format Downloads
Boiko_Vykhovannia.pdf 258,07 kB Adobe PDF 4976

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.