Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58844
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Quia as a Powerful Teaching Tool
Other Titles Сервіс Quia як інструмент викладача
Authors Фоміних, Н.Ю.
Keywords Information and communication technologies
інформаційно-комунікаційні технології
English as Second Language
викладання англійської як іноземної мови
second generation of the Internet
друге покоління Інтернету
Quia
сервіс Quia
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58844
Publisher
License
Citation Fominykh N. Quia as a Powerful Teaching Tool [Текст] / N. Fominykh // Nauka i Studia. – 2012. – №5 (50). – С. 88–91.
Abstract У статті розкривається важливе питання застосування інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні іноземних мов,вивчено ключові проблеми сучасного стану викладання іноземних мов та можливі шляхі їх вирішення за рахунок застосування сервісу Quia
The article deals with an actual problem of using Information and communication technologies in teaching English. Key problems of contemporary language education are observed in the article, the ways of their solving are examined and the main features of Quia (a platform for creating on-line activities) are defined. The paper reveals benefits of using Quia in ESL classroom as well.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
701
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
219
United Kingdom United Kingdom
3744
United States United States
1402
Unknown Country Unknown Country
14

Downloads

China China
3
Germany Germany
2
Ukraine Ukraine
200
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
9

Files

File Size Format Downloads
Fominykh_Quia_as_a_Powerful_Teaching.pdf 380,25 kB Adobe PDF 216

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.