Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58993
Title: Дослідження перспектив використання зеленого маркетингу в туризмі
Other Titles: Studying the prospects of using the green marketing in tourism
Authors: Hryshchenko, Olena Fedorivna
Косторнова, С.О.
Keywords: зелений маркетинг
зеленый маркетинг
green marketing
туризм
туризм
tourism
зелена компанія
зеленая компания
green company
конкурентоспроможність
конкурентоспособность
competitiveness
зелена сертифікація
зеленая сертификация
green certification
Issue Year: 2017
Publisher: Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Грищенко, О.Ф. Дослідження перспектив використання зеленого маркетингу в туризмі [Електронний документ] / О.Ф. Грищенко, С.О. Косторнова // Ефективна економіка. - 2017. - №8. - Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5723
Abstract: У статті досліджено сутність поняття «зелений маркетинг». Визначено різницю між поняттям «зелений маркетинг», «екологічний маркетинг» та «сталий маркетинг». Узагальнено основні цілі зеленого маркетингу. Визначено, що атрибутами зеленого маркетингу є раціональне споживання ресурсів, екологічна безпечність, мінімізація негативних впливів на середовище, екологічна відповідальність, свідоме виробництво, споживання і утилізація, комунікація, прибутковість бізнесу, комплексність, інноваційність та розвиток, довгостроковість та перспективність. Проаналізовано переваги та недоліки складових комплексу зеленого маркетингу. Розглянуто рейтинги як інструмент, що використовується компаніями для формування, засвідчення та підтримання «зеленого» іміджу. Проаналізовано знаки якості, що видаються у туристичному бізнесі, мають «зелену» спрямованість та пропагують постулати сталого туризму. Сформовано рекомендації щодо напрямків використання принципів та інструментів зеленого маркетингу у туристичній галузі.
The article examines the essence of «green marketing» concept. The distinction between the concepts “green marketing”, “ecological marketing” and “sustainable marketing” is defined. The main goals are revealed. The main attributes of green marketing are the following: rational use of resources, environmental safety, minimization of negative environmental impacts, environmental responsibility, conscious production, consumption and utilization, communication, profitability of business, complexity, innovative development, long-term prospects. The advantages and disadvantages of components of the green marketing complex are analyzed. The ratings are considered as a tool used by companies to create, certify and maintain a “green” image. The quality labels issued in the tourism business are analyzed; they have a “green” orientation and propagate postulates of sustainable tourism. Recommendations on directions of use of principles and tools of green marketing in the tourism are offered.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58993
Type: Article
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other14
China1
Germany1
France1
United Kingdom1
Ukraine2
United States1
Downloads
Other21
China1
Germany1
Russia5
Ukraine5
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Gryshchenko_Kostornova.pdf1.78 MBAdobe PDF34Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.