Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58993
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Дослідження перспектив використання зеленого маркетингу в туризмі
Other Titles Studying the prospects of using the green marketing in tourism
Authors Hryshchenko, Olena Fedorivna
Косторнова, С.О.
ORCID
Keywords зелений маркетинг
зеленый маркетинг
green marketing
туризм
туризм
tourism
зелена компанія
зеленая компания
green company
конкурентоспроможність
конкурентоспособность
competitiveness
зелена сертифікація
зеленая сертификация
green certification
Type Article
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58993
Publisher Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет
License
Citation Грищенко, О.Ф. Дослідження перспектив використання зеленого маркетингу в туризмі [Електронний документ] / О.Ф. Грищенко, С.О. Косторнова // Ефективна економіка. - 2017. - №8. - Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5723
Abstract У статті досліджено сутність поняття «зелений маркетинг». Визначено різницю між поняттям «зелений маркетинг», «екологічний маркетинг» та «сталий маркетинг». Узагальнено основні цілі зеленого маркетингу. Визначено, що атрибутами зеленого маркетингу є раціональне споживання ресурсів, екологічна безпечність, мінімізація негативних впливів на середовище, екологічна відповідальність, свідоме виробництво, споживання і утилізація, комунікація, прибутковість бізнесу, комплексність, інноваційність та розвиток, довгостроковість та перспективність. Проаналізовано переваги та недоліки складових комплексу зеленого маркетингу. Розглянуто рейтинги як інструмент, що використовується компаніями для формування, засвідчення та підтримання «зеленого» іміджу. Проаналізовано знаки якості, що видаються у туристичному бізнесі, мають «зелену» спрямованість та пропагують постулати сталого туризму. Сформовано рекомендації щодо напрямків використання принципів та інструментів зеленого маркетингу у туристичній галузі.
The article examines the essence of «green marketing» concept. The distinction between the concepts “green marketing”, “ecological marketing” and “sustainable marketing” is defined. The main goals are revealed. The main attributes of green marketing are the following: rational use of resources, environmental safety, minimization of negative environmental impacts, environmental responsibility, conscious production, consumption and utilization, communication, profitability of business, complexity, innovative development, long-term prospects. The advantages and disadvantages of components of the green marketing complex are analyzed. The ratings are considered as a tool used by companies to create, certify and maintain a “green” image. The quality labels issued in the tourism business are analyzed; they have a “green” orientation and propagate postulates of sustainable tourism. Recommendations on directions of use of principles and tools of green marketing in the tourism are offered.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
France France
1
Germany Germany
787
Greece Greece
11486
Ireland Ireland
156095
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
117340796
Sweden Sweden
1
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
74208423
United Kingdom United Kingdom
6963362
United States United States
1153709615
Unknown Country Unknown Country
31076050

Downloads

China China
847034
France France
133907
Germany Germany
1
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
1
Italy Italy
847034
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
234681591
Russia Russia
5
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
694195607
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1153709617
Unknown Country Unknown Country
23

Files

File Size Format Downloads
Gryshchenko_Kostornova.pdf 1.78 MB Adobe PDF 2084414824

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.