Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59079
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Практичні засади застосування методів оцінки надійності банків, як складової частини банківської системи
Other Titles Practical application of the principles of methods to assess the reliability of banks as part of the banking system
Authors Ткаченко, Т.В.
ORCID
Keywords надійність
банківська система
методи оцінки
reliability
banking system
methods of assessment
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59079
Publisher
License
Citation Ткаченко Т.В. Практичні засади застосування методів оцінки надійності банків, як складової частини банківської системи / Т. Ткаченко ; наук. кер. Олещук М. Г. // Теорія і практика розвитку банківської справи : збірник праць за матеріалами VІ Всеукраїнської науково-практичної студентської конференції (8-9 листопада 2012 р., м. Львів) . – Львів, 2012. – С. 312-314.
Abstract Сформовано практичні засади застосування методів оцінки надійності банків, як складової частини банківської системи
Formed practical application of the principles of methods to assess the reliability of banks as part of the banking system
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
1
Germany Germany
10903
Greece Greece
1
Ireland Ireland
5452
Lithuania Lithuania
1
Luxembourg Luxembourg
1
Singapore Singapore
1058882
Ukraine Ukraine
96191
United Kingdom United Kingdom
48548
United States United States
801592
Unknown Country Unknown Country
96190

Downloads

China China
3
Germany Germany
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
801593
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
801593
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Tkachenko_Praktychni_zasady.pdf 306.17 kB Adobe PDF 1603196

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.