Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59155
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Some insights into ESP materials selection and design
Other Titles Деякі аспекти відбору та написання навчальних матеріалів з англійської мови спеціального вжитку
Authors Khodtseva, Alla Oleksandrivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-4226-0866
Keywords selection
materials
students’ needs
відбір
навчальні матеріали
потреби студентів
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59155
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Khodtseva A. Some insights into ESP materials selection and design / A. Khodtseva // Держава і право: проблеми становлення і стратегія розвитку : збірник матеріалів VI Міжнародної науково-практичної конференції. – Суми, 2013. – С. 599-601.
Abstract The author reflects on principles and approaches of materials selection and design in ESP. It is noted that the main sources for such a pack are authentic materials in the field of students’ specialism.
Автор розглядає принципи та підходи до відбору та написання навчальних матеріалів з англійської мови спеціального вжитку , основним джерелом яких можуть бути автентичні матеріали в галузі майбутньої спеціалізації студентів.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Algeria Algeria
486
France France
1
Germany Germany
29323
Greece Greece
1
Ireland Ireland
134014
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
2594960
United Kingdom United Kingdom
1298207
United States United States
27759525
Unknown Country Unknown Country
2594959
Vietnam Vietnam
6300

Downloads

Algeria Algeria
1
China China
2
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
7784763
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
27759526
Unknown Country Unknown Country
1
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Khodtseva_Some.pdf 175,69 kB Adobe PDF 35544298

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.