Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59393
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Деякі питання сучасного освітнього простору до статусу латинської як мертвої мови
Other Titles Some Questions of Modern Education to the Status of Latin as a Dead Language
Authors Mylenkova, Rymma Volodymyrivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-6712-7319
Keywords латинська мова
мертва мова
статус мови
функціонування латинської мови
розповсюдження латинської мови
latin
dead language
status of language
functioning of Latin
spreading of Latin
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59393
Publisher Харківський національний університет ім.В.Каразіна
License
Citation Миленкова Р. Деякі питання сучасного освітнього простору до статусу латинської як мертвої мови [Текст] / Р. В. Миленкова // Каразінські читання: людина, мова, комунікація: тези доповіді наукової конференції:Харківський національний університет ім. В. Каразіна. - 2014. - С.11 - 13.
Abstract У процесі вивчення класичної латинської мови у вищих навчальних закладах студентська аудиторія прагне глибокого дослідження статусу та міри розповсюдження латинської мови.
While studying at high educational institutions, students are eager to learn more about status and spreading of Latin.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
France France
1
Germany Germany
69642
Greece Greece
1
Ireland Ireland
34822
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
615
Sweden Sweden
4710
Ukraine Ukraine
480948
United Kingdom United Kingdom
241089
United States United States
129863
Unknown Country Unknown Country
14

Downloads

Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
961710
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
961711
Unknown Country Unknown Country
10

Files

File Size Format Downloads
Mylenkova_Deiaki_pytannia_suchasnoho_osvitnoho_prostoru .pdf 282,08 kB Adobe PDF 1923434

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.