Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59651
Title: Особливості комплексу маркетингу санаторно-курортної сфери (на прикладі санаторію «Токарі»)
Other Titles: Features of the marketing complex of resort sphere (on the example of sanatorium «Tokari»)
Authors: Saher, Liudmyla Yuriivna
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Nahornyi, Yevhen Ihorovych 
Данилюк, Юлія Миколаївна
Данилюк, Юлия Николаевна
Danyliuk, Yuliia Mykolaivna
Keywords: санаторно-курортна сфера
санаторно-курортная сфера
resort sphere
комплекс маркетингу
комплекс маркетинга
marketing complex (marketing mix)
санаторій «Токарі»
санаторий «Токари»
sanatorium «Tokari»
ринок оздоровчих послуг
рынок оздоровительных услуг
market of health-improving services
маркетинг оздоровчих послуг
маркетинг оздоровительных услуг
marketing of health-improving services
Issue Year: 2017
Publisher: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Citation: Особливості комплексу маркетингу санаторно-курортної сфери (на прикладі санаторію «Токарі») [Текст] / Л.Ю. Сагер, Л.О. Сигида, Є.І. Нагорний, Ю.М. Данилюк // Економічний простір: збірник наукових праць. – №120. – Дніпропетровськ : ПДАБА, 2017. – С. 152-168.
Abstract: У статті проаналізовано комплекс маркетингу санаторно-курортних послуг на прикладі санаторію «Токарі». Розглянуто кожний елемент комплексу маркетингу. Наведено характеристики особливостей використання додаткових «Р» для санаторно-курортної сфери. За результатами виконаного дослідження проаналізовано комплекс маркетингу «10Р», що враховує всі особливості досліджуваної галузі. Аналіз показав, що для санаторно-курортної сфери варто приділити увагу таким Р: programming, packing, partnership. Даний підхід можна охарактеризувати як орієнтир на майбутнє, адже він допоможе покращити ефективність впровадження маркетингу на підприємстві, що надає послуги. Подальші дослідження доцільно проводити в руслі практичного застосування запропонованих рекомендації та досліджувати зміни, що відбудуться в результаті впровадження. Також необхідно звернути увагу на досвід іноземних підприємств в досліджуваній галузі.
В статье проанализирован комплекс маркетинга санаторно-курортных услуг на примере санатория «Токари». Рассмотрен каждый элемент комплекса маркетинга. Приведены характеристики особенностей использования дополнительных «Р» для санаторно-курортной сферы. По результатам выполненного исследования проанализирован комплекс маркетинга «10Р», учитывающий все особенности исследуемой области. Анализ показал, что для санаторно-курортной сферы стоит уделить внимание таким Р: programming, packing, partnership. Данный подход можно охарактеризовать как ориентир на будущее, ведь он поможет улучшить эффективность внедрения маркетинга на предприятии, которое оказывает услуги. Дальнейшие исследования целесообразно проводить в русле практического применения предложенных рекомендации и исследовать изменения, которые произойдут в результате внедрения. Также необходимо обратить внимание на опыт иностранных компаний в исследуемой области.
The article analyzes the marketing complex of resort services on the example of sanatorium «Tokari». Each element of its marketing mix (product, price, promotion, place) is reviewed. The features of additional «P» (people, process, physical evidence) which are used in resort sphere are given. The marketing mix «10P» of resort sphere is analyzed. The analysis shows that such P’s as programming, packing, partnership are important for resort sphere. «10P’s» approach can be described as a guide for the future. This approach helps to improve the effectiveness of marketing in the services-oriented enterprise. Further studies should be carried out in the framework of the practical application of the proposed recommendations. Additionally, it is recommended to explore the changes that will occur as a result of approach implementation. Also, it is proposed to pay attention to the experience of foreign companies in the resort sphere.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59651
Type: Article
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other8
China1
Germany1
France4
United Kingdom1
Italy1
Ukraine6
United States3
Downloads
Other59
China2
Germany1
France1
Moldova1
Ukraine17
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Saher_Syhyda.pdf479.97 kBAdobe PDF82Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.