Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59672
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Загальні напрямки вирішення проблеми оцінки оптимального рівня конкуренції в банківській системі
Other Titles General approaches to resolution of a problem of estimation of optimal competition level in banking system
Authors Lieonov, Serhii Viacheslavovych  
Гусєв, Я.О.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5639-3008
Keywords оптимальній рівень конкуренції
оптимальной уровень конкуренции
optimal competition level
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59672
Publisher
License
Citation Лєонов, С.В. Загальні напрямки вирішення проблеми оцінки оптимального рівня конкуренції в банківській системі [Текст] / С.В. Лєонов, Я.О. Гусєв // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України : збірник тез доповідей ХІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (28-29 жовтня 2010 р.) : у 2-х т. – Суми : УАБС НБУ, 2010. – Т. 2. – С. 125-128.
Abstract У більшості країн, котрі знаходяться у процесі переходу до ринкової економіки, період трансформації характеризується значними макроекономічними диспропорціями, що призводять до посилення темпів інфляції, до значних бюджетних дефіцитів та до стрімкого зростання державної заборгованості.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
114653
Germany Germany
18
Ireland Ireland
2439
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
68842
United Kingdom United Kingdom
11922
United States United States
8398
Unknown Country Unknown Country
23030

Downloads

China China
1
Germany Germany
4877
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
68843
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
114653
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Lieonov_Husiev.pdf 1,27 MB Adobe PDF 188379

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.