Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59723
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title CRM-стратегія як чинник підвищення ефективності функціонування роздрібного бізнесу комерційного банку
Other Titles CRM-strategy as a factor in increasing efficiency of the retail commercial bank
Authors Купрієнко, О.В.
Keywords стратегія
стратегия
strategy
банк
bank
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59723
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Купрієнко, О.В. CRM-стратегія як чинник підвищення ефективності функціонування роздрібного бізнесу комерційного банку [Текст] / О.В. Купрієнко // Міжнародна банківська конкуренція: теорія і практика : збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції (27 -28 травня 2010 р.) : у 2-х т.– Суми : УАБС НБУ, 2010. - Т. 2. - С. 95-96.
Abstract Однією з найбільш перспективних стратегій щодо підвищення ефективності роздрібного бізнесу в комерційних банках через встановлення міцних довготривалих контактів з існуючими та потенційними клієнтами є клієнтоорієнтована стратегія, що базується на концепції CRM (Customer Relationship Management) – стратегія управління відносинами з клієнтами. CRM – це стратегічний підхід, спрямований на підвищення ефективності діяльності комерційної організації за допомогою побудови і підтримки стабільних відносин з клієнтами і клієнтськими сегментами.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
102
Italy Italy
1
Ukraine Ukraine
835
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
9

Downloads

China China
2
France France
6
Germany Germany
61
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
849
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
47

Files

File Size Format Downloads
Kupriienko.pdf 1,1 MB Adobe PDF 967

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.