Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59747
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Гендерні особливості взаємодії продавців і покупців
Other Titles Гендерные особенности взаимодействия продавцов и покупателей
Gender peculiarities of interaction between sellers and buyers
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Старків, І.Л.
Keywords гендерний фактор
гендерный фактор
gender factor
взаємодія продавців і покупців
взаимодействие продавцов и покупателей
interaction between sellers and buyers
купівля-продаж
покупка-продажа
purchase-sale
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59747
Publisher Триторія
License
Citation Ілляшенко, С.М. Гендерні особливості взаємодії продавців і покупців / С.М. Ілляшенко, І.Л. Старків // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції, 28–30 вересня 2017 року / під заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: Триторія, 2017. – С. 86-87.
Abstract Виконано комплекс досліджень у кількох магазинах м. Суми, що спеціалізуються на продажі мобільних телефонів. У процесі їх виконання було проаналізовано характер впливу статі продавця на купівельну поведінку покупця, а також визначено основні фактори, які впливають на взаємодію покупців і продавців різної статі у процесі купівлі-продажу.
Выполнен комплекс исследований в нескольких магазинах г. Сумы, которые специализируются на продажах мобильных телефонов. В процессе их выполнения был проанализирован характер влияния пола продавца на покупательское поведение покупателя, а также определены основные факторы, которые влияют на взаимодействие покупателей и продавцов разного пола в процессе покупки-продажи.
Performed complex research in a few stores, Sumy, specializing in the sales of mobile phones. In the process of their implementation was analyzed the nature of the impact of gender on retailer buying behavior, and also defined the main factors that affect the interaction of buyers and sellers of varying gender in the process of buying and selling.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
France France
6
Germany Germany
15444
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1063
Ukraine Ukraine
4252
United Kingdom United Kingdom
2126
United States United States
7984
Unknown Country Unknown Country
8

Downloads

China China
4
Germany Germany
4251
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
15443
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
252
Unknown Country Unknown Country
18

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_Starkiv_MIIM.pdf 340,25 kB Adobe PDF 19971

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.