Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59812
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Соціальні медіа як PR-інструмент компанії
Other Titles Social media as a Сompanys PR-Tool
Authors Гончарова, Маргарита Леонідівна
Гончарова, Маргарита Леонидовна
Honcharova, Marharyta Leonidivna
Kondrunina, Kateryna Yuriivna
Лисенко, В.С.
Keywords соціальні медіа
компанія
social media
companys
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59812
Publisher Львівська політехніка
License
Citation Гончарова, М.Л. Соціальні медіа як PR-інструмент компанії [Текст] / М.Л. Гончарова, К.Ю. Кондруніна, В.С. Лисенко.// Економіка і менеджмент: матеріали І Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ- 2010. – Львів: Львівська політехніка, 2010. - С. 142-144.
Abstract Дана робота присвячена дослідженню соціальних медіа як малобюджетного засобу просування компанії на ринку особливо під час фінансової кризи, коли рекламні та PR-бюджети скорочуються. Визначено основні засади роботи з соціальними медіа, їх класифіковано, а також окреслено принципові відмінності соціальних медіа від класичних. Приділено увагу вивченню впливу PR на формування репутації компанії, а також прямий зв’язок PR та соціальних медіа.
This work is devoted to the study of social media as a means to promote low-budget company in the market especially during the financial crisis, when advertising and PR-shrinking. The main principles of work with social media, classified them, and outlines the fundamental difference from classical social media. Attention is paid to studying the effect of PR on reputation and direct communication, PR and social media.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
1
Germany Germany
18
Ukraine Ukraine
172
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
13

Downloads

China China
3
Germany Germany
19
Ukraine Ukraine
139
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Honcharova_sosial_media.pdf 149,43 kB Adobe PDF 162

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.