Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60010
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Особливості формування національного правопорядку щодо заходу іноземних суден у внутрішні водні шляхи України |
Інші назви |
Features of national legal order concerning the entrance of foreign vessels to Ukrainian inland waterways |
Автори |
Самойленко, Євген Анатолійович
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-5268-0955 |
Ключові слова |
внутрішні водні шляхи inland waterways іноземне судно foreign vessel Дніпро Dnieper River Дніпро Danube River Південний Буг Southern Bug |
Вид документа | Стаття |
Дати випуску | 2015 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60010 |
Видавець | Громадська організація "Причорноморська фундація права" |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Самойленко Є.А. Особливості формування національного правопорядку щодо заходу іноземних суден у внутрішні водні шляхи України / Є.А. Самойленко // Реформування національного та міжнародного права: перспективи та пріоритети : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, Україна, 23-24 січня 2015 року). – Одеса : Громадська організація "Причорноморська фундація права", 2015. – С. 19–21. |
Короткий огляд (реферат) |
В тезах розглянуто особливості формування національного правопорядку щодо заходу іноземних суден у внутрішні водні шляхи України. Зроблено висновок про те, що у внутрішньому праві держави відображено стратегію вітчизняної політики стриманого протекціонізму у сфері вантажних перевезень внутрішніми водними шляхами. Для ситуацій, коли в конкурентному середовищі на національному ринку воднотранспортних послуг з’являються передумови для змагальності з іноземними перевізниками, нормативно-правові акти зорієнтовані на непряму підтримку національних компаній. Features of formation of national legal order concerning the entrance of foreign vessels to Ukrainian inland waterways are analyzed in thesis. The policy of a cautious protectionism in sphere of cargo transportations by inland waterways is reflected in the domestic law of this state. Internal regulations are intended to indirect support of national companies, when on competitive national market of water-transport services appear preconditions for adversarial with foreign carriers. |
Розташовується у зібраннях: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

1

1

1273761

1

1

1

3862484

84751474

531622396

84751475
Downloads

3

1

1

1

1

1

64205636

356983200

23113962
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Samoilenko_Osoblyvosti_formuvannia.pdf | 292.44 kB | Adobe PDF | 444302806 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.