Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60126
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Le marketing dans la domaine bancaire
Authors Vanyarkin, V.M.
Levtchenko, N.O.
ORCID
Keywords bancaire
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60126
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Vanyarkin, V.M. Le marketing dans la domaine bancaire[Text] / V.M. Vanyarkin, N.O. Levtchenko // Міжнародна банківська конкуренція: теорія і практика : збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції ( 27 -28 травня 2010 р. ) : у 2 т./ Українська академія банківської справи Національного банку України.– Суми, 2010. - Т. 2. - С. 15-16.
Abstract Le système bancaire est un des éléments les plus im portants de l’économie du pays, puisque, en utilisant des ressources monétair es disponibles, elle en transforme en capital actif, qui opère sur le marché. Аujourd’ hui оn observe la tendance négative du développement de la sphère bancaire de l’Ukraine.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
74278
Germany Germany
65
Greece Greece
1
Ireland Ireland
37139
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1097647
Netherlands Netherlands
978
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
549264
United Kingdom United Kingdom
277564
United States United States
2195293
Unknown Country Unknown Country
26
Vietnam Vietnam
9774

Downloads

China China
148557
Germany Germany
9773
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Ukraine Ukraine
549265
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2195294
Unknown Country Unknown Country
4
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Vanyarkin.pdf 103,01 kB Adobe PDF 2902898

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.