Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60308
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Зміст і напрямки удосконалення навчальних планів підготовки фахівців з обліку і аудиту
Other Titles The content and ways of improvement of training curricula in accounting and auditing
Authors Сідорова, Т.О.
Кащена, Н.Б.
ORCID
Keywords облік і аудит
фахівці з обліку та аудиту
навчальний план
accounting and audit
professionals in accounting and auditing
curriculum
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60308
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Сідорова, Т.О Зміст і напрямки удосконалення навчальних планів підготовки фахівців з обліку і аудиту [Текст] / Т.О. Сідорова, Н.Б. Кащена // Проблеми управління навчальним процесом при підготовці фахівців напряму "Облік і аудит": збірник тез доповідей Міжнародної навчально-методичної конференції (10-11 грудня 2009 р.). – Суми: УАБС НБУ, 2010. – C. 47-50.
Abstract Входження України до Європейського освітнього і наукового поля ставить нові вимоги щодо змісту та організації підготовки фахівців з обліку і аудиту. Вирішенню цього завдання сприяє прийнятий в Україні Закон “Про освіту”, який передбачає рівневу систему підготовки фахівців.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Australia Australia
1
Germany Germany
48140
Greece Greece
2188
Ireland Ireland
10504
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
342401
United Kingdom United Kingdom
171529
United States United States
4695658
Unknown Country Unknown Country
5612827

Downloads

Canada Canada
1
China China
1
France France
34573
Germany Germany
2
Indonesia Indonesia
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1026998
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4695659
Unknown Country Unknown Country
5612828

Files

File Size Format Downloads
Sidorova_curriculum.pdf 520.53 kB Adobe PDF 11370065

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.