Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60831
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Теологічне знання у контексті сталого розвитку України
Other Titles Theological knowledge in the context of sustainable development in Ukraine
Authors Tuliakov, Oleh Olehovych  
Tulyakov, Oleg Olehovych
Keywords теологічне знання
сталий розвиток
конкретний православний ідеалізм
соціальна інтеграція
теологическое знание
устойчивое развитие
конкретный православный идеализм
социальная интеграция
theological knowledge
sustainability
concrete Orthodox idealism
social integration
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60831
Publisher Вінницький Національний технічний університет
License
Citation Туляков О.О. Теологічне знання у контексті сталого розвитку України / О.О. Туляков // Знання. Освіта. Освіченість: збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (2-3 жовтня 2014 р.). – Вінниця: КІВЦ ВНТУ, 2014. – С. 110-113.
Abstract Проведено аналіз української філософської традиції конкретного православного ідеалізму з метою визначення змісту теологічного знання, котре може стати ефективною ідейною основою для формування концепції сталого розвитку сучасної України.
The author investigate the Ukrainian Orthodox idealism. The Contents of this philosophical tradition is the ideological foundation of concept of sustainable development for modern Ukraine.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
1
Germany Germany
26
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
366
United Kingdom United Kingdom
2088
United States United States
835
Unknown Country Unknown Country
20

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
367
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
8

Files

File Size Format Downloads
Tulyakov.pdf 516,29 kB Adobe PDF 380

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.