Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60911
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості показника комунікаційного впливу засобів маркетингових комунікацій банківських операцій
Other Titles Features of index of communication influence of bank marketing communications tools
Authors Гузь, М.М.
ORCID
Keywords маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communications
банківський маркетинг
банковский маркетинг
bank marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60911
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Гузь, М.М. Особливості показника комунікаційного впливу засобів маркетингових комунікацій банківських операцій [Текст] / М.М. Гузь // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України : збірник тез доповідей ХIІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (28-29 жовтня 2010 р.) : у 2-х т. – Суми : УАБС НБУ, 2010. – Т. 2. – С. 62-64.
Abstract У доповіді розглянуто основні особливості показника комунікаційного впливу засобів маркетингових комунікацій банківських операцій.
The main features of index of communication influence of bank marketing communications tools are determined in the report.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
19
Ireland Ireland
1925
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
13637
United Kingdom United Kingdom
6994
United States United States
3848
Unknown Country Unknown Country
13636

Downloads

China China
3
Germany Germany
21
Ireland Ireland
1926
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
40061
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
6995
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Huz.pdf 1,28 MB Adobe PDF 49009

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.