Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60939
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз методів визначення бюджету маркетингових комунікацій банківських операцій
Other Titles Analysis methods of determining the budget of bank marketing communications
Authors Гузь, М.М.
ORCID
Keywords маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communications
банківський маркетинг
банковский маркетинг
bank marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60939
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Гузь, М.М. Аналіз методів визначення бюджету маркетингових комунікацій банківських операцій [Текст] / М.М. Гузь // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України : збірник тез доповідей ХІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (12-13 листопада 2009 р.) : у 2-х т. – Суми : УАБС НБУ, 2009. – Т. 2. – С. 87–88.
Abstract У доповіді розглянуто та проаналізовано основні методи визначення бюджету маркетингових комунікацій банку.
The basic methods of forming of bank marketing communications budget are analyzed and determined in the report.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
23
Ireland Ireland
2810
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
10400
United Kingdom United Kingdom
5623
United States United States
1684
Unknown Country Unknown Country
10399

Downloads

Austria Austria
1
China China
1
France France
5617
Germany Germany
25
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
30941
United Kingdom United Kingdom
5622
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Huz.pdf 1,2 MB Adobe PDF 42212

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.