Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61169
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Дослідження світового досвіду функціонування інноваційних проектів типу TIR Parking
Authors Letunovska, Nataliia Yevhenivna  
Keywords інноваційний проект
инновационный проект
innovative project
об'єкт придорожнього сервісу
объект придорожного сервиса
the object of roadside service
туристичний продукт
туристический продукт
tourist product
туристична послуга
туристическая услуга
tourist service
маркетингова стратегія просування
маркетинговая стратегия продвижения
marketing strategy
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61169
Publisher Харківський державний університет харчування та торгівлі
License
Citation Летуновська, Н.Є. Дослідження світового досвіду функціонування інноваційних проектів типу TIR Parking / Н.Є. Летуновська // Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі : тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої 50-річчю заснування ХДУХТ, 3 жовтня 2017 р. / редкол. О.І. Черевко та ін. - Х. : ХДУХТ, 2017. - С. 389-390.
Abstract У даному матеріалі досліджено світовий досвід розвитку об'єктів сфери продорожнього сервісу. Зроблено висновок, що зарубіжна модель ведення придорожнього сервісу включає в себе формування єдиної архітектурної концепції будь-якого об’єкта придорожнього сервісу та бренда, якому довіряють клієнти через високі стандарти надання послуг та високий рівень менеджменту.
В данном материале исследован мировой опыт развития объектов придорожного сервиса. Сделан вывод о том, что зарубежная модель ведения придорожного сервиса включает в себя формирование единой архитектурной концепции любого объекта придорожного сервиса и бренда, которому доверяют клиенты благодаря высоким стандартам предоставления услуг и высокому уровню менеджмента.
In this material the world experience of the development of travel objects service is investigated. It is concluded that the foreign model of roadside service involves the formation of a unified architectural concept of any roadside service and brand that is trusted by customers through high standards of service provision and high level of management.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Germany Germany
1
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
943
South Korea South Korea
2
Ukraine Ukraine
288
United Kingdom United Kingdom
3769
United States United States
629
Unknown Country Unknown Country
17

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
1
South Korea South Korea
1
Ukraine Ukraine
287
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
8

Files

File Size Format Downloads
Letunovskamarketing_strategy.pdf 165,39 kB Adobe PDF 302

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.