Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61589
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинговое исследование потребителей банковских услуг на финансово-кредитном рынке г. Курска
Other Titles Marketing research consumer banking services to financial and credit market of Kursk
Authors Ульянов, И.
ORCID
Keywords маркетинговое исследование
банковские услуги
Курск
marketing research
banking services
Kursk
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61589
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Ульянов, И. Маркетинговое исследование потребителей банковских услуна финансово-кредитном рынке г. Курска [Текст] / И. Ульянов // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: погляд у майбутнє: збірник тез доповідей г за матеріалами Десятої науково-практичної конференції студентів (26 квітня 2007 р). – Суми: УАБС НБУ, 2007. – С. 77-79.
Abstract Коммерческие банки сегодня – основная составная часть кредитно- финансовой системы любой страны. Они занимают господствующее положение на рынке ссудных капиталов. Масштабы их деятельности в экономике развитой страны поистине огромны. С каждым годом их количество неуклонно растет.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
1530
Germany Germany
21
Ireland Ireland
10721
Lithuania Lithuania
1
Seychelles Seychelles
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
68663
United Kingdom United Kingdom
34714
United States United States
205754
Unknown Country Unknown Country
68662

Downloads

China China
1
Germany Germany
23
Ireland Ireland
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Ukraine Ukraine
390069
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
390070
Unknown Country Unknown Country
5
Uzbekistan Uzbekistan
1

Files

File Size Format Downloads
Ulianov.pdf 638,47 kB Adobe PDF 780174

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.