Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61696
Title: Сайт наукового журналу як інструмент інтернет-маркетингу знань науково-освітніх установ
Other Titles: Сайт научного журнала как инструмент интернет-маркетинга научно-образовательных учреждений
The website of a scientific journal as a tool of knowledge Internet marketing at scientific and educational institutions
Authors: Illiashenko, Serhii Mykolaiovych 
Keywords: сайт
site
науковий журнал
научный журнал
scientific journal
інтернет-маркетинг
интернет-маркетинг
Internet marketing
науково-освітня установа
научно-образовательное учреждение
research and educational institution
комунікативна ефективність сайту
коммуникативная эффективность сайта
communicability of website
Issue Year: 2017
Publisher: Одеський національний політехнічний університет
Citation: Ілляшенко, С.М. Сайт наукового журналу як інструмент інтернет-маркетингу знань науково-освітніх установ / С.М. Ілляшенко // Маркетинг і цифрові технології. – 2017. – № 1. – С. 6-19.
Abstract: Викладено результати аналізу комунікативної ефективності сайту наукового журналу «Маркетинг і менеджмент інновацій» з позицій: динаміки відвідуваності (кількість сеансів, відвідувачів, переглянутих сторінок, у т.ч. загалом і за один сеанс, тривалість сеансу), структури відвідувачів та авторів статей за країнами, пристроїв і каналів заходів на сайт, мовної структури статей, тематичної спрямованості статей журналу, структури авторів за рівнем кваліфікації тощо. Виконано аналіз комунікативної ефективності сайту журналу та заходів, що їх реалізує редакційна колегія. Виявлено основні недоліки комунікативної політики і зазначено шляхи їх усунення. Аналіз підтвердив достатньо високий рівень комунікативної ефективності сайту, а також актуальність тематичної спрямованості розділів журналу. Результати аналізу доцільно використовувати як методичну допомога редакційним колегіям нових журналів.
Изложены результаты анализа коммуникативной эффективности сайта научного журнала «Маркетинг и менеджмент инноваций» в контексте: динамики посещаемости (количество сеансов, посетителей, просмотренных страниц, в т.ч. в целом и за один сеанс, продолжительность сеанса), структуры посетителей и авторов статей по странам, устройств и каналов заходов на сайт, языковой структуры статей, тематической направленности статей журнала, структуры авторов по уровню квалификации и т.п. Выполнен анализ коммуникативной эффективности сайта журнала и мероприятий, которые реализует редакционная коллегия. Выявлены основные недостатки коммуникативной политики и указаны пути их устранения. Анализ подтвердил достаточно высокий уровень коммуникативной эффективности сайта, а также актуальность тематической направленности разделов журнала. Результаты анализа целесообразно использовать в качестве методической помощи редакционным коллегиям новых журналов.
The results of the analysis of the communicative effectiveness of the website of "Marketing and Management of Innovations" scientific journal are presented from the point of view of: attendance dynamics (number of sessions, visitors, viewed pages in general and their number per session, duration of the session), structure of visitors and articles’ authors by countries, devices and channels used, language structure of the articles, the thematic focus of the articles, authors structure based on their qualification level, etc. The analysis of the communicative effectiveness of the journal website and activities implemented by the editorial board is carried out. The main shortcomings of communicative policy are revealed and ways of their elimination are indicated. The analysis confirms the high level of the communicative effectiveness of the website, as well as the relevance of the thematic focus of the magazine sections. The results of the analysis should be used as a methodical basis by editorial boards of new journals.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61696
Type: Article
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other15
China1
Germany1
France2
United Kingdom2
Italy1
Ukraine4
United States4
Downloads
Other21
China2
Germany1
France2
Russia6
Ukraine5


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Illiashenko_digital_marketing.pdf568.58 kBAdobe PDF37Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.