Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61846
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інфляційне таргетування: випробування кризою
Other Titles Inflation targeting:crisis testing
Authors Makarenko, Mykhailo Illich
Keywords інфляційне таргетування
світова криза
країни-таргетери
inflation targeting
world crisis
countries-targeting
Type
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61846
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Макаренко, М.І. Інфляційне таргетування: випробування кризою [Текст] / М.І. Макаренко // Міжнародна банківська конкуренція: теорія і практика (27-28 травня 2010 р): зб. тез доп. V Міжнародної науково-практичної конференції: у 2-х т. – Суми: УАБС НБУ, 2010. – Т.1. – С. 47-48.
Abstract Минуло майже два десятиліття з часу, коли вперше у світовій практиці центральний банк Нової Зеландії запровадив стратегію грошово- кредитної політики, яка отримала назву інфляційного таргетування. Вона полягала в націлюванні монетарних заходів на підтримання інфляції на заздалегідь визначеному рівні у середньостроковій перспективі. Відтоді майже 30 країн світу наслідували приклад Нової Зеландії, перейшовши до середньострокового управління грошово-кредитним ринком із застосуванням інфляції як “номінального якоря” монетарної політики. На сьогодні зазначену стратегію сповідують 26 країн (Іспанія, Словаччина та Фінляндія, приєднавшись до зони євро, змушені були відмовитися від прямого таргетування інфляції та переорієнтувати свою грошово-кредитну політику на досягнення цінової стабільності).
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
13
Ukraine Ukraine
132
Unknown Country Unknown Country
11

Downloads

Germany Germany
2
Ukraine Ukraine
134
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Makarenko_world_crisis1.pdf 143,09 kB Adobe PDF 137

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.