Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62011
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Фактори впливу на кон’юнктуру ринку банківського бізнесу і ліквідність на ринку об’єкта продажу
Other Titles Factors influencing the market conditions and liquidity of the banking business in the market of object selling
Authors Арістова, А.М.
Keywords банківський бізнес
банковский бизнес
banking business
ліквідність
ликвидность
liquidity
Type Conference Papers
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62011
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Арістова, А.М. Фактори впливу на кон’юнктуру ринку банківського бізнесу і ліквідність на ринку об’єкта продажу [Текст] / А.М. Арістова // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: збірник тез доповідей ХІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (12-13 листопада 2009 р.) : у 2-х т. – Суми : УАБС НБУ, 2009. – Т. 1. – С. 77-79.
Abstract 1. Банківський бізнес – це особливий товар на ринку бізнесу. На його ціну впливає як кон’юнктура ринку банківського бізнесу, так і ліквідність банку – об’єкта оцінки. 2. Загальні фактори впливу на кон’юнктуру ринку банківського бізнесу можна розглядати за такими групами: макроекономічні, соціальні, політичні, правові.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
27
Greece Greece
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
248
United Kingdom United Kingdom
580
United States United States
291
Unknown Country Unknown Country
12

Downloads

China China
2
Germany Germany
29
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
207
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Aristova_faktory_vplyvu.pdf 1,14 MB Adobe PDF 242

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.