Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62022
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості маркетингової стратегії банків в умовах світової економічної кризи
Other Titles Features of the marketing strategy of banks in the world economic crisis
Authors Данилюк, Є.Ю.
ORCID
Keywords маркетингова стратегія банку
маркетинговая стратегия банка
bank marketing strategy
світова економічна криза
мировой экономический кризис
world economic crisis
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62022
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Данилюк, Є.Ю. Особливості маркетингової стратегії банків в умовах світової економічної кризи [Текст] / Є.Ю. Данилюк // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України : збірник тез доповідей ХIІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (28-29 жовтня 2010 р.) : у 2-х т. – Суми : УАБС НБУ, 2010. – Т. 1. – C. 113-114.
Abstract Світова економічна криза суттєво вплинула на розвиток банків- ської системи України. Зміст і мета маркетингової діяльності дуже змінилися останнім часом під впливом різко зростаючої конкуренції на фінансових ринках, мінливих відносин між банками та їхніми кліє- нтами. У сфері послуг банківські установи одними з перших зверну- лися до маркетингу й стали активно використовувати спочатку окремі його елементи, а потім і всю концепцію маркетингу й стратегічного планування.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Australia Australia
1
Germany Germany
14
Greece Greece
1
Ireland Ireland
2223
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
14453
United Kingdom United Kingdom
7561
United States United States
81856
Unknown Country Unknown Country
14452

Downloads

China China
1
Germany Germany
4445
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
43150
United Kingdom United Kingdom
7562
United States United States
120562

Files

File Size Format Downloads
Danyliuk_marketynhova_stratehiia.pdf 1,13 MB Adobe PDF 175721

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.