Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62159
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Організація служби маркетингу банківських установ
Other Titles Organisation of marketing of banking institutions
Authors Нейман, Ю.О.
Keywords маркетинг
банк
marketing
bank
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62159
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Нейман, Ю.О. Організація служби маркетингу банківських установ [Текст] / Ю.О. Нейман // Міжнародна банківська конкуренція: теорія і практика: зб. тез доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції (27-28 травня 2010 р.): у 2 т. – Суми: УАБС НБУ, 2010. – Т. 1. – С. 99-101.
Abstract Одним із визначальних чинників активізації інвестиційних процесів в Україні є розвиток банківського сектора, тому необхідно зробити його адекватним сучасним вимогам і критеріям конкурентоспроможності глобального інвестиційного середовища.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
1
Germany Germany
15
Netherlands Netherlands
322
Ukraine Ukraine
138
United Kingdom United Kingdom
1126
United States United States
643
Unknown Country Unknown Country
5

Downloads

China China
2
Germany Germany
17
Ukraine Ukraine
115
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
5

Files

File Size Format Downloads
Neiman_marketing1.pdf 101,24 kB Adobe PDF 140

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.