Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62159
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Організація служби маркетингу банківських установ
Other Titles Organisation of marketing of banking institutions
Authors Нейман, Ю.О.
ORCID
Keywords маркетинг
банк
marketing
bank
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62159
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Нейман, Ю.О. Організація служби маркетингу банківських установ [Текст] / Ю.О. Нейман // Міжнародна банківська конкуренція: теорія і практика: зб. тез доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції (27-28 травня 2010 р.): у 2 т. – Суми: УАБС НБУ, 2010. – Т. 1. – С. 99-101.
Abstract Одним із визначальних чинників активізації інвестиційних процесів в Україні є розвиток банківського сектора, тому необхідно зробити його адекватним сучасним вимогам і критеріям конкурентоспроможності глобального інвестиційного середовища.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
1
France France
1
Germany Germany
15
Greece Greece
1
Ireland Ireland
23799
Italy Italy
158236
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
322
Ukraine Ukraine
1244817
United Kingdom United Kingdom
530023
United States United States
2489496
Unknown Country Unknown Country
2254

Downloads

China China
2
Germany Germany
17
Italy Italy
158237
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
4448966
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
530024
Unknown Country Unknown Country
5

Files

File Size Format Downloads
Neiman_marketing1.pdf 101,24 kB Adobe PDF 5137253

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.