Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62335
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Визначення особливостей та засобів стимулювання збуту банківських послуг
Other Titles Defining characteristics and tools for sale promotion of banking services
Authors Bondarenko, Alla Fedorivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-8439-1787
Keywords стимулювання збуту
стимулирование сбыта
sale promotion
банківська послуга
банковская услуга
banking service
банківські комунікації
банковские коммуникации
bank communications
Type Conference Papers
Date of Issue 2006
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62335
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Бондаренко, А.Ф. Визначення особливостей та засобів стимулювання збуту банківських послуг [Текст] / А.Ф. Бондаренко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: збірник тез доповідей ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції (9-10 листопада 2006 р.). – Суми : УАБС НБУ, 2006. - C. 49-50.
Abstract Стимулювання збуту банківських послуг – це короткостроковий комунікативний процес, метою якого є збільшення обсягу реалізації послуг клієнтам. Рішення щодо стимулювання охоплюють палітру питань різних засобів впливу клієнтів, продавців, посередників, контактні аудиторії та інших представників ринкового середовища.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
28
Greece Greece
1
Ireland Ireland
8300
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
47996
United Kingdom United Kingdom
24566
United States United States
4527
Unknown Country Unknown Country
2270

Downloads

China China
2
Germany Germany
31
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
87690
United Kingdom United Kingdom
1

Files

File Size Format Downloads
Bondarenko_bankivski_posluhy.pdf 1,11 MB Adobe PDF 87725

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.