Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62376
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Індивідуалізація контролю при вивченні іноземної мови як фактор стимуляції самостійної роботи студентів
Authors Khodtseva, Alla Oleksandrivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-4226-0866
Keywords індивідуальний підхід
контроль
знання та навички
individual approach
monitoring
knowledge and skills
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62376
Publisher Національний транспортний університет
License
Citation Ходцева, А.О. Індивідуалізація контролю при вивченні іноземної мови як фактор стимуляції самостійної роботи студентів [Текст] / А.О. Ходцева // LXVII наукова конференція професорсько-викладацького складу, аспірантів, студентів та працівників відокремлених структурних підрозділів університету. – К.: НТУ, 2011. - С. 456.
Abstract При реалізації індивідуального підходу до проведення контролю знань, навичок та компетентності студентів у процесі вивчення/навчання іноземної мови комлексно реалізуються всі його функції по відношенню до викладача та студента як рівноправних учасників начального процесу.
Individual approach in ESP teaching/learning and assessment presupposes equal partnership of all the participants of the process.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
4982
Greece Greece
1
Ireland Ireland
24222
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
311759
United Kingdom United Kingdom
156505
United States United States
929712
Unknown Country Unknown Country
311758

Downloads

China China
1
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
929712
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1738941
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Khodtseva_monitoring1.pdf 45,95 kB Adobe PDF 2668662

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.