Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62397
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сучасний підхід до організації процесу навчання банківського персоналу
Other Titles The modern approach to eduacation of banking personnel
Современный подход к организации процесса обучения банковского персонала
Authors Мазило, Т.В.
ORCID
Keywords менеджмент персоналу
personnel management
менеджмент персонала
навчання
education
обучение
компетенція
competence
компетенция
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62397
Publisher Інститут регіональних досліджень Національної академії наук України
License
Citation Мазило, Т.В. Cучасний підхід до організації процесу навчання банківського персоналу [Текст] / Т.В. Мазило // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. Фінансовий ринок України: стабілізація та євроінтеграція : збірник наукових праць. - Львів: Ін-т регіональних досліджень, 2010. - Вип. 1(81). - С. 256-262.
Abstract В статті аналізуються найбільш вайжливі питання навчання та розвитку кадрового ресурсу українських комерційних банків.
The article analyses the most important questions of education and development of human resources in Ukrainian commercial banks.
В статье анализируются наиболее важные вопросы обучения и развития кадрового ресурса украинских коммерческих банков.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
2009
Greece Greece
1
Ireland Ireland
32003
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
247442
United Kingdom United Kingdom
124009
United States United States
1305589
Unknown Country Unknown Country
14

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
3
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
494634
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1711069
Unknown Country Unknown Country
5

Files

File Size Format Downloads
Suchasniy_pidhid_Mazylo.pdf 275,91 kB Adobe PDF 2205718

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.