Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62464
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Theoretical Principles Used to Meet The Master’s Students Needs in the Foreign Language Learning Process
Other Titles Теоретичні принципи використання зустрічних студентських потреб в зарубіжних навчальних процесах
Authors Zolotova, S.
ORCID
Keywords навчальні процеси
learning process
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62464
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Zolotova, S. Theoretical Principles Used to Meet The Master’s Students Needs in the Foreign Language Learning Process [Текст] / С. Золотова // Фінансова освіта: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку : зб. матеріалів Міжнародної навчально-методичної конференції (м. Севастополь, 29-30 квітня 2010 р.) / Державний вищий навчальний заклад “Українська академія банківської справи Національного банку України”. – Суми : ДВНЗ “УАБС НБУ”, 2010. – С. 111-112.
Abstract Викладено теоретичні принципи використання зустрічних студентських потреб в зарубіжних навчальних процесах.
The theoretical principles of the use of counter-student needs in foreign educational processes are described.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
749
Greece Greece
1
Ireland Ireland
2784
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
18921
United Kingdom United Kingdom
9648
United States United States
5565
Unknown Country Unknown Country
18920

Downloads

China China
2
Germany Germany
3
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
56590
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
56591

Files

File Size Format Downloads
Zolotova_Theoretical_Principles.pdf 133,88 kB Adobe PDF 113189

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.