Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62475
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Проблеми ефективної взаємодія фіскально-монетарних заходів у подоланні кризи |
Other Titles |
Effective interaction problems of fiscal and monetary measures to overcome crisis |
Authors |
Makarenko, Mykhailo Illich
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-6357-5317 |
Keywords |
грошово-кредитна політика фіскальна політика пастка ліквідності антикризове регулювання monetary policy fiscal policy crisis regulation liquidity trap |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62475 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Макаренко, М.І. Проблеми ефективної взаємодії фіскально-монетарних заходів у подоланні кризи [Текст ] / М.І. Макаренко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: збірник тез доповідей XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції (27-28 жовтня 2011 р., м. Суми): у 2-х т. - Суми: УАБС НБУ, 2011. - Т. 1. – С. 19-21. |
Abstract | |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
![Australia](/flags/au.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
17
![Greece](/flags/gr.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
7625
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
181418
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
90974
![United States](/flags/us.gif)
1768091
![Unknown Country](/flags/--.gif)
1059
Downloads
![Germany](/flags/de.gif)
3
![Ireland](/flags/ie.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
362604
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
1768091
![Unknown Country](/flags/--.gif)
3
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Makarenko_fiscal_policy.pdf | 228,71 kB | Adobe PDF | 2130704 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.