Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62502
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title CRM-технології в управлінні клієнтською базою банку
Other Titles CRM-technologies in the management of the bank's client base
Authors Башлай, С.В.
ORCID
Keywords банк
клієнтська база
управління взаємовідносинами
bank
customer base
customer relationship Management
клиентская база
управление взаимоотношениями
Type Conference Papers
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62502
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Башлай, С.В. CRM-технології в управлінні клієнтською базою банку [Текст] / С.В. Башлай // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України : збірник тез доповідей ХІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (12-13 листопада 2009). – Суми: УАБС НБУ, 2009. – Т. 2. – С. 7-8.
Abstract Автором досліджені технології залучення та утримання банками клієнтів. Визначений зміст досягнення спектру основних цілей впровадження CRM-технологій в банку.
The author researched the technology attraction and retention of the banks customers. Determined the content of the achievement of the main purposes of the implementation of CRM-technologies in the bank.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
42801
Greece Greece
3779
Ireland Ireland
21401
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
466100
United Kingdom United Kingdom
233998
United States United States
159768
Unknown Country Unknown Country
466099
Vietnam Vietnam
3776

Downloads

Germany Germany
159770
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
1397724
United Kingdom United Kingdom
233997
United States United States
1397725
Unknown Country Unknown Country
18
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Bashlaj.pdf 223,98 kB Adobe PDF 3189239

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.