Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62594
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title PR як інструмент формування позитивного іміджу банку
Other Titles PR as a tool for creating a positive bank image
Authors Bondarenko, Alla Fedorivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-8439-1787
Keywords зв’язок із громадськістю
Public Relations
позитивний імідж
positive image
репутація
reputation
связь с общественностью
положительный имидж
репутация
Type Conference Papers
Date of Issue 2005
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62594
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Бондаренко, А.Ф. PR як інструмент формування позитивного іміджу банку [Текст] / А.Ф. Бондаренко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: збірник тез доповідей VIIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (10-11 листопада 2005 р.). – Суми: УАБС НБУ, 2005. - C. 76-78.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
1
France France
1
Germany Germany
26
Greece Greece
1679
Ireland Ireland
19320
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
57119
United Kingdom United Kingdom
28980
United States United States
222676
Unknown Country Unknown Country
10
Vietnam Vietnam
1681

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
28980
Ireland Ireland
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
222677
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
331495
Unknown Country Unknown Country
5
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Bondarenko_instrument_formuvannja.pdf 207.83 kB Adobe PDF 583164

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.