Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62653
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегия повышения качества образования банковского персонала
Other Titles Strategy of improving of education banking personnel
Authors Мазыло, Т.В.
Чала, Ю.В.
ORCID
Keywords personnel
персонал
bank
банк
strategy
стратегия
стратегія
quality
качество
якість
education
образование
освіта
competence
компетентность
компетентність
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62653
Publisher Экономика
License
Citation Мазыло, Т.В. Стратегия повышения качества образования банковского персонала [Текст] / Т.В. Мазыло, Ю.В. Чала // Асta Universitatis Pontica Euxinus. – Спеціальный випуск. - С. 462-464. – Матеріали VII Міжнародної конференції «Стратегія якості у промисловості і освіті» (3-10 червня 2011 р., Варна, Болгарія): у 3-х т. / упоряд.: Т.С. Хохлова, В.О. Хохлов, Ю.О. Ступак. – Дніпропетровськ-Варна: Економіка , 2011. - Т. ІІ.
Abstract В статті аналізуються найбільш вайжливі питання стратегії підвищення якості навчання та розвитку кадрового ресурсу українських комерційних банків.
The article analyses the most important questions of the strategy of improving of education and development of human resources in Ukrainian commercial banks.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Argentina Argentina
1
China China
902
Germany Germany
36180
Greece Greece
2697
Ireland Ireland
71460
Lithuania Lithuania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
804961
United Kingdom United Kingdom
402708
United States United States
6644423
Unknown Country Unknown Country
804960

Downloads

Germany Germany
15
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Ukraine Ukraine
804962
United Kingdom United Kingdom
402711
United States United States
8768295
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Tez 2011 Varna.pdf 118.15 kB Adobe PDF 9975987

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.