Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62705
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Bottom-Up Diversity of Foreign Language Courses |
Authors |
Bokun, I.A.
|
ORCID | |
Keywords |
diversity competitive learning |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62705 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Bokun, I.A. A Bottom-up diversity of foreign language courses as a key strategy in a competitive university [Text] / I.A. Bokun // Фінансова освіта : сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку : збірник матеріалів Міжнародної навчально-методичної конференції (м. Севастополь, 29-30 квітня 2010 р.) / Українська академія банківської справи Національного банку України. – Суми : УАБС НБУ, 2010. – С. 42-43. |
Abstract |
Bottom-Up Diversity is a key to minimize the negative consequences of the top-down Ministry decision to shrink foreign language courses. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
![Australia](/flags/au.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
973778
![France](/flags/fr.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
10333
![Greece](/flags/gr.gif)
3446
![Ireland](/flags/ie.gif)
30692
![Italy](/flags/it.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
574
![Singapore](/flags/sg.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
324681
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
163488
![United States](/flags/us.gif)
5617797
![Unknown Country](/flags/--.gif)
324680
![Vietnam](/flags/vn.gif)
3444
Downloads
![China](/flags/cn.gif)
2
![Germany](/flags/de.gif)
3
![Greece](/flags/gr.gif)
3447
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
973777
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
5617797
![Vietnam](/flags/vn.gif)
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bottom-Up Diversity of Foreign Language Courses.pdf | 397,11 kB | Adobe PDF | 6595029 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.