Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62769
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Проектний метод як засіб формування іншомовної комунікативної компетенції студентів економічних спеціальностей
Other Titles Project Method as Forming Means Foreign Communicative Competense of Students of Economic Specialities
Authors Соколова, І.В.
ORCID
Keywords проектний метод
project method
проектный метод
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62769
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Соколова, І.В. Проектний метод як засіб формування іншомовної комунікативної компетенції студентів економічних спеціальностей [Текст] / І.В. Соколова // Фінансова освіта: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку: збірник матеріалів Міжнародної навчально-методичної конференції (29-30 квітня 2010 р.). – Суми: УАБС НБУ, 2010. – С. 251-253.
Abstract В зарубіжній методиці існує два способи навчання іноземних мов за допомогою проектів – лінійний спосіб Кальвіна Вудварда та інтегративний спосіб Чарльза Річардса. Перший передбачає попередній розвиток мовленнєвих навичок й умінь; другий базується на формуванні навичок та вмінь під час роботи над проектом. На заняттях з іноземної мови в УАБС використовуються обидва підходи, залежно від особистісних характеристик студентів та рівня їх мовленнєвої компетенції.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
16
Greece Greece
1654
Ireland Ireland
29751
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
236112
United Kingdom United Kingdom
59503
United States United States
7168
Unknown Country Unknown Country
19839

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
236112
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
354045
Unknown Country Unknown Country
6

Files

File Size Format Downloads
sokolovaa.pdf 509,31 kB Adobe PDF 590170

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.