Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62776
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Застосування програмно-цільового підходу при складанні бюджету маркетингових комунікацій банку
Authors Гузь, М.М.
Keywords маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communications
банківський маркетинг
банковский маркетинг
banking marketing
банківські послуги
банковские услуги
banking services
програмно-цільовий підхід
программно-целевой подход
program-target approach
бюджет маркетингових комунікацій
бюджет маркетинговых коммуникаций
marketing communications budget
Type Conference Papers
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62776
Publisher Тернопіль
License
Citation Гузь, М.М. Застосування програмно-цільового підходу при складанні бюджету маркетингових комунікацій банку [Текст] / М.М. Гузь // Розвиток України в ХХІ столітті: економічні, соціальні, екологічні, гуманітарні та правові проблеми : зб. тез доп. Х Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (30 жовтня 2009 року). – Тернопіль, 2009. – С. 88–90.
Abstract У доповіді розглянуто основні особливості застосування програмно-цільового підходу при складанні бюджету маркетингових комунікацій банку.
The main features of using a program-target approach to form a marketing communication budget of bank are determined in the report.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
52
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
698
United Kingdom United Kingdom
4653
United States United States
1552
Unknown Country Unknown Country
23

Downloads

China China
2
Germany Germany
1555
Ukraine Ukraine
776
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
6

Files

File Size Format Downloads
Huz_marketynhovi_komunikatsii.pdf 299,17 kB Adobe PDF 2340

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.