Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62850
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців зовнішньоекономічного профілю
Other Titles Future specialists in foreign affairs foreign language professional competence forming
Authors Otroshchenko, Larysa Stepanivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-2333-333X
Keywords іншомовна професійна компетентність
фахівці зовнішньоекономічного профілю
foreign language professional competence
specialists in foreign affairs
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62850
Publisher Харківcький національний університет ім. В. Каразіна
License
Citation Отрощенко, Л.С. Формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців зовнішньоекономічного профілю [Текст] / Л.С. Отрощенко // Каразінські читання: Людина. Мова. Комунікація : матеріали VI Міжнародної наукової конференції. – Харків : ХНУ ім. В. Каразіна, 2007. – С. 250–252.
Abstract У тезах розглянуто особливості формування іншомовної професійної компетентності у вищих навчальних закладах.
In the abstract peculiarities of foreign language professional competence forming in the higher educational institutions are considered.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
1
Germany Germany
54
Greece Greece
5758
Ireland Ireland
53239
Italy Italy
3
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
548909
United Kingdom United Kingdom
276254
United States United States
2002988
Unknown Country Unknown Country
21591

Downloads

China China
1
Germany Germany
57
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
548910
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
191367
Unknown Country Unknown Country
21597

Files

File Size Format Downloads
Otroshchenko.pdf 136,67 kB Adobe PDF 761935

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.