Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63035
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості банківського маркетингу в умовах світової фінансової кризи
Other Titles Features of bank marketing in the global financial crisis
Authors Радченко, О.В.
ORCID
Keywords банківський маркетинг
фінансова криза
bank marketing
financial crisis
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63035
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Радченко, О.В. Особливості банківського маркетингу в умовах світової фінансової кризи [Текст] / О.В. Радченко // Міжнародна банківська конкуренція: теорія і практика : зб. тез доп. VII Міжнародної науково - практичної конференції ( 24-25 травня 2012 р.) / Українська академія банківської справи Національного банку України. – Суми, 2012. – Т. 2. – С. 159-160.
Abstract Банківський маркетинг являє собою важливу складову менеджменту сучасного комерційного банку. Він покликаний укріплювати конкурентні позиції банку, забезпечувати прибутковість його діяльності, створювати позитивний імідж та репутацію установи.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
1
Germany Germany
6940
Greece Greece
448
Ireland Ireland
3471
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
25745
United Kingdom United Kingdom
12985
United States United States
1790
Unknown Country Unknown Country
25744

Downloads

France France
6939
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
77126
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
12983
Unknown Country Unknown Country
5

Files

File Size Format Downloads
Radchenko.pdf 400,8 kB Adobe PDF 97057

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.