Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63184
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Стан і збільшення довіри до депозитної системи |
Other Titles |
Current situation and improvement of the credibility in the deposit system |
Authors |
Ковалів, В.М.
|
ORCID | |
Keywords |
депозитна система банківська система кредитування deposit system banking system credit |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63184 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Ковалів, В.М. Стан і збільшення довіри до депозитної системи [Текст] / В.М. Ковалів // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: зб. тез доповідей ХІV Всеукраїнської науково-практичної конференції (27-28 жовтня 2011 р.). – Суми: УАБС НБУ, 2011. - Т. 1. - C.90-91. |
Abstract |
Довіру громадян до банківської системи важко купити, вона приходить
із стабільністю. Аналізуючи період 2000–2006 рр., коли вартість депозитів
була високою, їх кількість зростала нижчими темпами, ніж у 2007–2008 рр.,
коли вони ставали дешевшими. У 2010–2011 рр. спостерігається повний
занепад кредитної системи. Ті кредити, що видаються, є занадто дорогими.
Попри афішування банків про відновлення кредитування, зокрема
споживчого, буму не відбудеться, адже відсутня логіка наповнення пасивних
рахунків і від того джерела кредитних коштів. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Australia
1
Germany
35997
Greece
1
Ireland
2307
Lithuania
1
Ukraine
18074
United Kingdom
9215
United States
167216
Unknown Country
10
Downloads
France
1
Germany
3
Ireland
1
Lithuania
1
Ukraine
18075
United Kingdom
1
United States
1
Unknown Country
3
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kovaliv_credit1.pdf | 106.08 kB | Adobe PDF | 18086 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.