Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63371
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Підходи до визначення ефективності паблік рілейшнз у банківських установах
Other Titles Approaches to determining the effectiveness of public relations in banks
Authors Bondarenko, Alla Fedorivna  
Дубовик, С.В.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-8439-1787
Keywords PR-діяльність
PR-activity
рекламний еквівалент
advertising equivalent
PR-value
RC-Index
рейтинг репутації
reputation rating
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63371
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Бондаренко, А.Ф. Підходи до визначення ефективності паблік рілейшнз у банківських установах [Текст] / А.Ф. Бондаренко, С.В. Дубовик // Міжнародна банківська конкуренція: теорія і практика: збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції ( 27-28 травня 2010 р., м. Суми): у 2-х т. - Суми: УАБС НБУ, 2010. - Т. 2. - С. 38-40.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
1
Germany Germany
92250
Greece Greece
1
Ireland Ireland
8063
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
20
Ukraine Ukraine
61672
United Kingdom United Kingdom
16127
United States United States
180457
Unknown Country Unknown Country
13

Downloads

China China
1
Estonia Estonia
1
France France
1
Germany Germany
3
Greece Greece
4041
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
358608
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
358607
Unknown Country Unknown Country
8

Files

File Size Format Downloads
Bondarenko_PR-value.pdf 461,08 kB Adobe PDF 721274

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.