Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63598
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування тактики виходу підприємства на зовнішній ринок
Other Titles Formation tactics exit on foreign market
Формирование тактики выхода предприятия на внешний рынок
Authors Шамота, Г.М.
Коваленко, Ю.О.
ORCID
Keywords стратегічне планування
стратегическое планирование
strategic planning
тактика підприємства
тактика предприятия
tactics of the enterprise
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63598
Publisher Київський економічний науковий центр
License
Citation Шамота, Г.М. Формування тактики виходу підприємства на зовнішній ринок [Текст] / Г.М. Шамота, Ю.О. Коваленко // Актуальні проблеми забезпечення сталого економічного розвитку : збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 12-13 жовтня 2012 р.). – Київ : Київський економічний науковий центр, 2012. – Ч. 1. - С. 113-115.
Abstract В тезах представлено поетапний процес виходу підприємства на зовнішній ринок.
В тезисах представлен поэтапный процесс выхода предприятия на внешний рынок.
In theses presented phased process exit on foreign market.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
1
Germany Germany
1219
Greece Greece
611
Ireland Ireland
4675
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Ukraine Ukraine
36909
United Kingdom United Kingdom
18607
United States United States
2436
Unknown Country Unknown Country
36908

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
3
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
101369
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
101369
Unknown Country Unknown Country
9

Files

File Size Format Downloads
Shamota_Kovalenko_foreign_market.pdf 1,32 MB Adobe PDF 202756

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.