Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63606
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Підвищення ефективності самостійній роботі студентів при вивченні іноземних мов професійного спрямування шляхом використання інформацйних технологій
Authors Skarlupina, Yuliia Anatoliivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-9710-3844
Keywords самостійна робота
самостоятельная работа
independent work
іноземні мови професійного спрямування
иностранные языки профессионального направления
foreign languages of professional orientation
інформаційні технології
информационные технологии
information technology
онлайн-ресурси
онлайн-ресурсы
online resources
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63606
Publisher Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка
License
Citation Скарлупіна, Ю.А. Підвищення ефективності самостійній роботі студентів при вивченні іноземних мов професійного спрямування шляхом використання інформацйних технологій [Текст] // Ю.А. Скарлупіна // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК - 2012) : матеріали ІІ міжвузівської науково-практичної конференції (5-6 грудня 2012 р.). - Суми : СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2012. - С. 268-270.
Abstract Зміни у підході до викладання іноземних мов обумовлені освітніми, соціологічними факторами, а також факторами часу. Все більше установ, як освітніх, так і підприємств, звертають увагу на знання, вміння і навички, якими людина володіє саме на даний момент, незважаючи на здобуті дипломи. Важливими вважаються етапи мовної освіти, тобто поступове вдосконалення , що і обумовлює спрямування до «освіти протягом всього життя».
Les changements dans l'approche vers l'enseignement des langues étrangères sont dûs aux facteurs pédagogiques, sociologiques et temporels. Plus des établissements de formation ou des affaires font attention aux connaissances et les compétences actuelles d'un candidat, sans prendre en consideration ses diplomes. Les étapes de l'éducation langagière sont importantes, s'est à dire, l'amélioration graduelle ou "formation tout au long de la vie".
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Argentina Argentina
1
Germany Germany
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
847
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
3145
United Kingdom United Kingdom
1694
United States United States
18151
Unknown Country Unknown Country
3144

Downloads

China China
2
Germany Germany
26989
Indonesia Indonesia
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
9317
United Kingdom United Kingdom
2
United States United States
26988
Unknown Country Unknown Country
13

Files

File Size Format Downloads
Skarlupina_inozemni_movy.pdf 290.25 kB Adobe PDF 63313

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.