Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63864
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Коннективізм – новий підхід до процесу навчання в умовах інформаційно-телекомунікаційних технологій
Other Titles Connectives - a new approach to the learning process in terms of information and telecommunication technologies
Authors Головань, М.С.
Keywords вища школа
процес навчання
підходи до процесу навчання
коннективізм
high school
learning
approaches to learning
connectives
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63864
Publisher ФОП Александрова К. М.; «ІНЖЕК»
License
Citation Головань, М.С. Коннективізм – новий підхід до процесу навчання в умовах інформаційно-телекомунікаційних технологій [Текст] / М.С. Головань // Актуальні проблеми розвитку електронної освіти у вищій школі : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (18-20 травня 2012 р.) – Х. : ФОП Александрова К. М. ; «ІНЖЕК», 2012. – С. 76-78.
Abstract Охарактеризовано новий підхід до процесу навчання в умовах інформаційно-телекомунікаційних технологій. Наведено порівняння існуючих підходів до процесу навчання з коннективізмом. We characterize a new approach to the learning process in terms of information and telecommunication technologies. Comparison of existing approaches to the learning process of connectives.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
10024
Germany Germany
64
Lithuania Lithuania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
28450
United Kingdom United Kingdom
6683
United States United States
1625
Unknown Country Unknown Country
24

Downloads

China China
2
Germany Germany
3341
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
28448
United Kingdom United Kingdom
6684
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
16

Files

File Size Format Downloads
Golovan_2012_Connectivizm.pdf 228,1 kB Adobe PDF 38493

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.