Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63882
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль маркетингу у розширенні клієнтської бази страхових компаній
Authors Козьменко, О.В.
Лисенко, В.С.
ORCID
Keywords страховий маркетинг
страховой маркетинг
insurance marketing
страхова компанія
страховая компания
insurance company
страховий продукт
страховой продукт
insurance product
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63882
Publisher Київський національний економічний університет
License
Citation Козьменко, О.В. Роль маркетингу у розширенні клієнтської бази страховий компаній [Текст] / О.В. Козьменко, В.С. Лисенко // Страховий ринок України в умовах фінансової глобалізації : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (10-12 жовтня 2012 р.). – К.: КНЕУ, 2012. – С. 95-97.
Abstract У сучасних умовах проблеми функціонування страхового ринку вирішуються у тому числі й за допомогою страхового маркетингу, який поступово перетворюється на базу для організації діяльності страхових компаній. Зрозуміло, що при цьому основним критерієм ефективності використання інструментів та методів маркетингу в страхових компаніях є фінансовий результат, розмір якого не в останню чергу залежить від якісної роботи маркетингового відділу компанії.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
2
Greece Greece
1418
Ireland Ireland
5104
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
59261
United Kingdom United Kingdom
10208
United States United States
2834
Unknown Country Unknown Country
19846

Downloads

China China
2
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
59261
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
10206
Unknown Country Unknown Country
9

Files

File Size Format Downloads
Kozmenko_Lysenko.pdf 238,86 kB Adobe PDF 69482

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.