Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64020
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування змісту професійної підготовки майбутнього фахівця фінансового профілю
Other Titles Formation of the content of training future specialist financial profile
Authors Головань, М.С.
ORCID
Keywords вища освіта
зміст освіти
професійна підготовка
принципи добору змісту
методи побудови змісту освіти
higher education
meaning education
training
principles of selection of content
methods of curriculum
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64020
Publisher ДІПОпром-ТУ-Варна
License
Citation Головань М.С. Формування змісту професійної підготовки майбутнього фахівця фінансового профілю / М.С. Головань // Стратегія якості у промисловості і освіті : матеріали VIІI Міжнародної конференції (8-15 червня 2012 р. Варна, Болгарія) : у 3-х томах. / [Упорядники : Хохлова Т. С., Хохлов В. О., Ступак Ю. О.]. – Дніпропетровськ-Варна : ДІПОпром-ТУ-Варна, 2012. – Том 1. - С. 202-205.
Abstract Обґрунтовано теоретичні основи формування змісту професійної підготовки майбутнього фахівця фінансового профілю.
The theses grounded theoretical basis of the content of training future specialist financial profile.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
389
Germany Germany
2
Greece Greece
1
India India
1
Ireland Ireland
4294
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
42551
United Kingdom United Kingdom
21373
United States United States
127557
Unknown Country Unknown Country
42550

Downloads

China China
1
Estonia Estonia
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
127560
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
238720
Unknown Country Unknown Country
30

Files

File Size Format Downloads
Holovan_Formuvannia.pdf 242,13 kB Adobe PDF 366317

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.