Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64398
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз методів навчання на базі методів Монте-Карло для обмежених машин Больцмана
Authors Пришляк, М.Ю.
Субботін, С.О.
Олійник, А.О.
ORCID
Keywords аналіз методів навчання
методи Монте-Карло
машини Больцмана
анализ методов обучения
методы Монте-Карло
машины Больцмана
analysis of teaching methods
Monte Carlo methods
Boltzmann's car
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64398
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Пришляк, М.Ю. Аналіз методів навчання на базі методів Монте-Карло для обмежених машин Больцмана [Текст] / М.Ю. Пришляк, С.О. Субботін, А.О. Олійник // Інформатика, математика, автоматика: матеріали та програма науково-технічної конференції, м. Суми, 17-21 квітня 2017 р. / Відп. за вип. С.І. Проценко. - Суми: СумДУ, 2017. - С. 63.
Abstract Окреслені проблеми методів навчання ОМБ обумовлюють необхідність їх поліпшення заради підвищення якості та швидкості вирішення задач розпізнавання та класифікації.
Appears in Collections: Навчальні видання (ЕлІТ)

Views

China China
999977162
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
Germany Germany
999977166
Greece Greece
10131
Ireland Ireland
9095296
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1267
Poland Poland
1
Singapore Singapore
321961335
Sweden Sweden
5064
Ukraine Ukraine
321961334
United Kingdom United Kingdom
44724930
United States United States
-275315106
Unknown Country Unknown Country
321961336

Downloads

China China
999977163
Germany Germany
999977167
Ireland Ireland
2056358
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
178578012
United Kingdom United Kingdom
44724925
United States United States
999977159
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Pryshliak_analiz.pdf 264.87 kB Adobe PDF -1069676508

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.